Media en journalistiek op Facebook
In het dagelijks leven gebeurt er veel om ons heen, het is som lastig om overal van op de hoogte te blijven. Tegenwoordig zijn er steeds meer nieuwszenders die ook op social media een account hebben om iedereen zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het nieuws. Dit gebeurt bijvoorbeeld via Facebook.
Wat is de toegevoegde waarde van Facebook voor media en journalistiek?
Facebook is een is een social media platform wat bijna iedereen tegenwoordig wel kent. Jong en oud kunnen er gebruik van maken. Facebook is een platform dat zeer gebruiksvriendelijk is en daarom door een breed publiek te gebruiken is. Facebook kan onder andere gebruikt worden om foto’s, filmpjes of teksten te plaatsen. Hier kunnen mensen vervolgens weer gemakkelijk op reageren, deze liken of dit delen. Wanneer veel mensen dit doen zal het bericht een zo breed mogelijk publiek bereiken. Een journalistiek account kan hierop plaatsen over algemene gebeurtenissen uit de samenleving om op deze manier de mensen op de hoogte te houden.
Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?
Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de binnenkomende vragen van mensen te beantwoorden die het journalistiek account zijn tegen gekomen op Facebook. Deze vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over een recent geplaatst artikel, de manier van werken of eventueel stages. De chatspecialisten zullen de binnenkomende vragen binnen 30 seconden oppakken en de mensen zo goed mogelijk verder helpen. Chatkracht staat 7 dagen per week voor u en uw website bezoekers klaar. Wanneer de chatspecialisten niet over de informatie beschikken om een specifieke vraag te beantwoorden zullen de chatspecialisten de vraag doorzetten naar de specialist zodat iedereen altijd geholpen kan worden. Bent u benieuwd wat Chatkracht voor u kan betekenen? Twijfel dan niet en neem vrijblijvend contact op via onze live chat om de mogelijkheden te bespreken.